Delhaize volgt klanten door winkels

De keten gebruikt daarvoor de app myShopi. Een app die tot nu toe de kortingsacties en cashback-acties van diverse retailers laat zien. Met myShopi zijn boodschappenlijstjes samen te stellen en binnenkort bij Delhaize pushberichten met de aanbiedingen te ontvangen. De klant krijgt de aanbiedingen pas als hij daadwerkelijk bij het schap met de aanbieding is. Dat gebeurt middels bleutooth beacons. Die zenden een signaal uit dat door de smartphone wordt opgepikt, meldt ZDnet.be.

myShopi, Delhaize en Coca-Cola werken samen om de technologie in 10 supermarkten te integreren. Met deze pilot is het de eerste keer dat de technologie in België wordt gebruikt. Op de smartphones moet de laatste versie van myShopi zijn geïnstalleerd. Ook moet bluetooth zijn aangezet en moet toestemming zijn gegeven voor de pushberichten. Bij succes wordt de technologie verder uitgerold.


Bron : Distrifood


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis