Registreren

Hubiz kent succes in Brussel en opent al een tweede winkel

Deze nieuwkomer getuigt van de gemeenschappelijke ambitie van de groep Lagardère en de MIVB om het aanbod van on demand diensten uit te breiden voor de pendelaars die elke dag gebruik maken van het Brussels openbaar vervoer.

De nieuwe winkel heeft een totale oppervlakte van 68 vierkante meter, wat het dubbel is van die van station Louise. De afdelingen "voeding en drank" (50% van de ruimte) en "pers" (25%) worden in de kijker gezet, om zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden aan de verwachtingen van de gebruikers van het openbaar vervoer.

Hubiz biedt de pendelaars een uitgebreid assortiment producten dat evolueert in de loop van de dag, naargelang de noden en de goesting van het moment. De gebruiker vindt er in een "self service" formule dranken en verse voeding, gebak, koffie, een selectie kranten en magazines, gezonde en snelle menu`s, diverse producten en diensten (telefoonkaarten, batterijen, enz.).

De klanten kunnen zich in de winkel oriënteren door middel van drie specifieke kleurencodes die elk overeenkomen met de belangrijkste delen van de dag, en het gamma producten dat erbij hoort: geel voor de ochtend, groen voor de middag, roze voor `s avonds.

De regelmatige gebruikers van het MIVB netwerk hebben het hubiz concept snel geadopteerd. En de resultaten lieten niet op zich wachten. Zo heeft het hubiz verkooppunt, dat in maart dit jaar in het centrum van het station Louise ingehuldigd werd, in amper enkele maanden tijd een stijging gekend van het bezoek met 54% tegenover het Relay punt dat er voorheen was. Dat zijn dus meer dan 700 klanten die dagelijks vertrouwen op hubiz. Ook het omzetcijfer vertoont een groei met 15% in vergelijking met het Relay punt, bij een aandacht gehalte dat met 100% gestegen is.

De vraag is nu: wanneer komt er een hubiz franchise?


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis