Albert Heijn Franchise

Campagne “Elektronisch betalen”

Deze campagne is gebouwd rond een duidelijk zichtbare slogan en logo, die niet verwijzen naar een specifiek type van betaalkaart, noch naar een welbepaald bedrag. De campagne zal niet alleen te zien zijn op plaatsen waar je met de kaart kan betalen – zoals winkels, apothekers, enz. - maar ook op homebanking websites van banken en in selfbanks.
Ondanks het feit dat kaartbetalingen jaar na jaar toenemen, zijn er nog steeds handelaars en consumenten die hier niet of onvoldoende mee vertrouwd zijn. Met deze campagne willen Comeos en Febefin hen wijzen op de mogelijkheid om met de kaart te betalen en op de talrijke voordelen van kaartbetalingen. In de eerste plaats zijn deze kaartbetalingen niet alleen een eenvoudige én snelle manier om te betalen. Kaartbetalingen zijn ook veiliger en gebruiksvriendelijk aangezien er minder geld in kas of op zak moet gehouden worden en er dus minder gevaar is voor diefstal, verlies of vergissingen.
Bron : Comeos

Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis