Mobalpa

Gelezen in de pers: Godiva, een nieuwe look

Het Belgische karakter blijft echter bestaan, vermits er tot nu toe nog altijd maar twee productie-eenheden bestaan, één in Koekelberg met een wereldwijd geëxporteerde productie van 2.000 ton, en de andere in de Verenigde Staten, voor de plaatselijke consumptie.

Bij de nieuwe design van de winkels wordt gebruik gemaakt van materialen die speciaal gekozen werden door Godiva: hout, marmer, glas, en smeedijzer, met een nieuwe presentatie van de producten in verschillende glascompartimenten, net als bij de grote juwelenzaken. De kostprijs voor de herinrichting van de winkels, die ten laste van de franchisenemers is, wordt geschat op 2.500 tot 3.500 per m².

Het artikel vermeldt dat er slechts één winkel bestaat in Wallonië, die op de Chaussé de Bruxelles in Waterloo, geleid door franchisenemer Martine Legrand. Die werd in maart jongstleden geïnterviewd door Franchise.be ter gelegenheid van de recente beurs van de franchise in Brussel. Het interview staat trouwens in de Who`s Who 2011 in Franchising & Partnership in Belgium.

De winkel in Waterloo is ook de enige waaraan een tearoom gekoppeld is, eveneens een nieuw concept voor Europa. Sinds de opening van deze winkel heeft Martine Legrand een tweede Godiva-boetiek geopend in W Shopping Center in Sint-Lambrechts-Woluwe.


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis