4e FranchiseFormules Netwerkmiddag

Het centrale thema dit jaar: `Social Media & Nieuwe Marketing voor franchiseformules`.

Tijdens de 4e editie van de Netwerkmiddag komen sprekers aan bod die allen expert zijn op dit vakgebied. Dagvoorzitter Richard van Hooijdonk (MarketingMonday), wetenschappers van Nyenrode Business Universiteit en Nicole Verburg van de bekende Nederlandse franchiseformule Rituals zullen tijdens interactieve voordrachten ingaan op wat men ook wel noemt "het belang van sociale innovatie". Er komen allerlei onderwerpen aan bod met betrekking tot de overgang van Marketing 1.0 naar Marketing 2.0. Ook wordt er uitgebreid ingegaan op de strategische inzet van social media als Twitter, YouTube, LinkedIn en Facebook.

Het geven van concrete en praktisch toepasbare handvatten voor formules staat deze middag centraal. Bezoekers krijgen veel nieuwe informatie, interessante tips, relevante cases en
verrassende onderzoeksresultaten voorgelegd waar men in de praktijk mee aan de slag kan.

Voor wie is het programma bestemd?

Franchisegevers / Formule-eigenaren;
Franchisenemers / Ondernemers die zijn aangesloten bij een formule;
Franchisedirecteuren / Leidinggevenden;
Franchisemanagers / Formulemanagers;
Bij formules werkzame vertegenwoordigers van marketingafdelingen;
Franchiseadviseurs / Franchisespecialisten;
Overige professionals die beroepshalve bij franchise betrokken zijn.

Deelnametarieven
Men kan deelnemen aan de Netwerkmiddag voor 145 euro (één persoon). Met twee personen kan men deelnemen voor een gereduceerd tarief van 250 euro.

Voor bedrijven/formules die met meer dan 2 personen willen deelnemen (bijvoorbeeld met hun franchiseraad of managementteam) is er een speciale arrangementsaanbieding.

Meer informatie en aanmelding via www.netwerkmiddag.nl

Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis