eyes + more

Jaarbalans voor Eléphant Bleu

In 24 jaar tijd heeft Eléphant Bleu een specifiek karakter ontwikkeld waarmee het zijn plaats als koploper kan verdedigen met een offensieve commerciële strategie gericht naar de gebruiker en de belegger.

In 2008 heeft de keten zijn aanbod kunnen diversifiëren door het Evolution concept te lanceren; hij heeft zijn carwash-centra kunnen omvormen tot dienstencentra.
Door zijn concept te laten evolueren is Eléphant Bleu met een nieuwe commerciële strategie begonnen, waarvan "het enige doel de optimalisering van haar centra is en een vergroting van de kans op verdere groei met een soepel en à la carte aanbod".

Dit jaar werden de strategische doeleinden van de keten bereikt. Het eigen netwerk, bestaande uit 79 centra verspreid over heel Frankrijk, zet de ontwikkeling van haar nieuwe carwash-opties voort, breidt haar gamma portieken uit en laat haar concept als dienstencentra evolueren door de opties voor bijkomende diensten te vermeerderen.


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis