PointCarré opent vijf nieuwe winkels in 2017

PointCarré
Voor PointCarré staat de maand februari gelijk aan dynamisme en vitaliteit. De kledingzaak die reeds actief is in België en Frankrijk opent nu drie nieuwe verkooppunten. “Na twee openingen in 2014 en 2015 in Fosse-la-Ville en Philippeville wil PointCarré dit jaar nog verder uitbreiden”, vertelt Xavier Goebels, oprichter en CEO van PointCarré. Ruime en goed bereikbare winkels. Sinds 8 februari kunnen klanten de nieuwe winkel in Beaufays ontdekken. “We blijven op dezelfde locatie, aan de voet van de E25 in de provincie Luik maar de winkel is een aantal meters opgeschoven. We installeren ons in een nieuw pand dat 100 m² groter is dan het vorige en zich op het gelijkvloers bevindt. Dit alles om onze klanten nog meer comfort te bieden”, voegt de CEO hier aan toe.

Volgende week is het de beurt aan de provincie Henegouwen. In Hautrage, dicht bij Bergen opent PointCarré een volgende vestiging. “ Deze volledig nieuwe winkel, een franchise, opent haar deuren naast de Proxy Delhaize”, verduidelijkt Xavier Goebels. “De winkel zal dames-, heren- en kinderkledij verkopen op een oppervlakte van 600 m².” Op 22 februari opent de derde verwachte winkel in Borgworm. Naar het voorbeeld van de winkel in Aarlen, die momenteel gevestigd is in het winkelcomplex Hydrion, zal de Borgwormse winkel ook het stadscentrum verlaten. “De winkel zal te vinden zijn aan de Chaussée Romaine, te midden van een groeiende commerciële buurt die voor de klanten gemakkelijk te bereiken is.” De keten telt voortaan 28 winkels en meer dan 250 werknemers.

Deze zomer opent PointCarré nog twee nieuwe winkels, in Dinant en Beauraing. Deze twee vestigingen werkten voorheen onafhankelijk onder ‘Demars' maar komen nu ook onder de naam PointCarré. Daardoor kunnen ze hun klanten een rijkere ervaring aanbieden dankzij tal van nieuwe merken en met oog voor meer comfort en een nog betere service. Bovendien wordt de winkel van Dinant volledig gerenoveerd. De winkel van Beauraing verhuist naar een nieuwe locatie en opent in september 2017. Met deze vijf nieuwe verkooppunten introduceert PointCarré zijn nieuw concept dat zich vooral richt op de shop-ervaring van de klant en op digitalisatie. De PointCarré van Aarlen, open sinds september 2016, diende hiervoor als voorbeeld. “ De textielmarkt is een markt met enorm veel concurrentie, zeker sinds de komst van online shoppen. Het is daarom belangrijk dat we ons steeds blijven onderscheiden van ons concurrenten”, legt Goebels uit. Dit doen we door al onze verkooppunten te herschikken en ook ons personeelsteam zal de komende twee jaar enkel in sterkte toenemen. Dankzij een nog betere en vriendelijke service maken wij het verschil. Om dat te bereiken vertrouwen we op al onze personeelsleden, die telkens ondersteund worden door de vormingen van PointCarré. De bedoeling blijft om de klant steeds meer shopplezier en een ‘wow'-gevoel mee te geven. Niet enkel het logo van de keten werd herbekeken, ook aan de inrichting van de winkels werd gesleuteld. De winkels worden uitgerust met nieuwe meubels, digitale schermen en binnenkort komt er ook een web platform. Het doel is om een bezoek aan PointCarré zo aangenaam mogelijk te maken en om voor een goede samenhang te zorgen tussen online-shoppen en verkoop in de winkel.

PointCarré zoekt altijd naar de beste manier om tegemoet te komen aan de behoeftes van de klant maar daarbij verliest het haar basiswaarden zeker niet uit het oog. De keten verkoopt kledij van verschillende merken voor de hele familie en wil mode toegankelijker maken in kleine en middelgrote steden. Daarnaast staat PointCarré in voor een warme ontvangst in een elegante setting. Deze formule werpt ondertussen al tweeëntwintig jaar haar vruchten af. 


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis