Registreren

COMEOS gaat op zoek naar unieke winkelconcepten

Er zijn verschillende criteria die bepalen of je de Mercuriusprijs in de wacht zou kunnen slepen. De belangrijkste voorwaarden op een rijtje:

Het winkelconcept moet uniek zijn, beleving moet centraal staan, de online aanwezigheid zoals een webshop is belangrijk, de inrichting van de winkel/het gebouw moet ook uitblinken boven de andere kandidaten en niet onbelangrijk je moet de duurzaamheid van je winkelconcept kunnen aantonen.

Vorig jaar viel Medi-Market in de prijzen. De kruising tussen een supermarkt en een apotheek haalde het van meer dan 30 kandidaten. De tweede en derde plaats waren in 2015 weggelegd voor Ellis Gourmet Burger en CRU.


De selectieprocedure gebeurt door een onafhankelijke jury, bestaande uit zeven retailexperts. In een eerste fase worden 10 laureaten genomineerd. Daarnaast zal men ook een onaangekondigd bezoek brengen aan de geselecteerde winkels. De prijsuitreiking vindt plaats op 26 oktober, op dat moment maakt Comeos bekend wie de definitieve winnaar is.

Interesse om je kandidaat te stellen? Surf naar www.mercuriusprijs.be


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis