Vandenborre kitchen rekruteert franchisenemers in Vlaanderen

Modemerk IKKS lanceert interactieve spiegels

Het gaat om ‘fotografisch geconnecteerde spiegels', Pixglass genaamd, die werken met een vernieuwende technologie. De spiegels geven de klant de mogelijkheid om selfies te posten op social media, zodat klanten direct aan hun volgers kunnen vragen wat ze van de gepaste outfit vinden.

Het Franse modemerk IKKS wil de interactieve spiegels in zijn winkels interactieve spiegels installeren. Met behulp van die spiegels wil de Franse keten zijn klanten een meer persoonlijke benadering bieden.

De allereerste spiegel werd geïnstalleerd in de IKKS-boetiek op de Brusselse Louizalaan. Ook de resterende winkels in de rest van de Benelux en in Duitsland worden de komende weken met die oplossing uitgerust.

IKKS is al in vele landen actief, waaronder behalve in Frankrijk, tevens in België, Duitsland, Spanje, Italië en zelfs Bulgarije.

Klik HIER om contact op te nemen met IKKS.


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis