Vandenborre kitchen rekruteert franchisenemers in Vlaanderen

Tape à l'Oeil (TAO) is klaar om de Vlaamse markt te veroveren

In 1996 is het concept Tape à l'oeil geboren. Het merk verkoopt kwalitatieve kledij voor kinderen tussen 0 en 14 jaar aan betaalbare prijzen. Met wereldwijd 300 winkels in 21 landen stelt het bedrijf zo'n 1.000 medewerkers te werk.

Ook in ons land is Tape à l'oeil aan een sterke opmars bezig met tien winkels verspreid over Brussel en Wallonië. Gregory Van Velsen legt uit dat het merk klaar is om zich ook op de Vlaamse markt te installeren. “Na de succesvolle openingen in Wallonië en Brussel, zijn we klaar om voet aan wal te zetten in Vlaanderen”, vertelt hij. “We zijn onze marketing aan het focussen en aan het aanpassen op deze uitbreidingsstrategie. We hebben ons concept al even aangepast aan de Belgische markt, maar nu gaan we ons ook specifiek richten op Vlaanderen. Zo gaan we onze website met webshop en de Facebookpagina aanpassen aan het Vlaamse publiek”, aldus Van Velsen.

Tape à l'oeil heeft geen specifieke locaties voor ogen. “Voorlopig hebben we geen specifieke Vlaamse steden in het vizier, we zijn op zoek naar mensen voor heel Vlaanderen. Tegen het einde van 2017 willen we 20 winkels geopend hebben in de Benelux”, vertelt Van Velsen.

De grootste uitdaging voor de Franse kledingketen is om de zichtbaarheid van Tape à l'oeil in Vlaamse steden te vergroten. “Het is altijd een uitdaging om de eerste stap in een nieuwe markt te zetten”, legt de franchiseverantwoordelijke uit. “Tape à l'oeil is een nieuw merk in Vlaanderen, daarom willen we investeren in een grotere visibiliteit. Zo kunnen mensen ons concept en onze producten leren kennen.”PB

Heeft u interesse in Tape à l'oeil?
Bezoek dan onderstaande link voor meer informatie:
http:// /company.php?lng=nl&annuaire_id=648


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis