Albert Heijn Franchise

Délifrance opent restaurant in compleet nieuwe stijl

De nieuwe vestiging heeft niet alleen een andere uitstraling, ook het assortiment is volledig vernieuwd. Vroeger was het assortiment voornamelijk gericht op vers belegde broodjes, maar het nieuwe filiaal wil een breder aanbod verkopen. De hele dag kunnen gasten er terecht voor een heerlijk ontbijt, koffie met lekkernijen, lunch of diner.

Voor de zakelijke reiziger is er gratis WIFI en genoeg ruimte voor een lunch of vergadering. Aan grote groepen biedt het restaurant de mogelijkheid voor een groepsarrangement of lunchbox.

Er wordt ook aandacht besteed aan passanten met minder tijd. Bij de ‘Grab & Go' corner ligt een ruim assortiment aan vers belegde broodjes, zoete en hartige producten klaar. Daarnaast is er keuze in diverse dranken: van koffie tot frisdrank en verse smoothies. De nieuwe winkel bezit ook over een retail corner, waar typisch Franse producten voor thuisgebruik of als cadeau te koop zijn.

De pilot store in Nederland dient als voorbeeld voor de huidige Délifrance restaurants en corners en zal bij een succesvol verloop ook worden uitgerold naar andere vestigingen. Het concept moet dienen als springplank naar toekomstig te openen locaties in heel Europa.PB


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis