Vandelanotte accountants voor de Franchise wereld

Delhaize : Een nieuwe web interface gewijd aan de Plus-kaart

Gezien dit succes heeft de winkelketen beslist om een nieuwe web interface op te richten voor de Plus-kaart, met unieke en innoverende functies. Daarnaast blijft ze de klanten gepersonaliseerde aanbiedingen en promoties voorstellen.

In 1990 was het voornaamste doel van Delhaize haar klanten te binden; vandaag laat de Plus-kaart ook toe beter met de klanten te communiceren door hen enkel informatie te sturen via de communicatiekanalen die ze geselecteerd hebben en door hen ook persoonlijke aanbiedingen voor te stellen die perfect aansluiten bij hun behoeften.
Gezien het succes van het getrouwheidsprogramma heeft Delhaize onlangs een nieuwe web interface gelanceerd die volledig gewijd is aan de plus-kaart. Daar kunnen de gebruikers online hun saldo Plus-punten en de tijdelijke acties raadplegen en zelfs hun kassatickets van de laatste 3 maanden bij Delhaize. Deze functie is nieuw en uniek op de markt en wordt vooral gewaardeerd door de klanten die hun budget onder controle willen houden. De klanten kunnen op deze interface ook...
 de historiek van hun verzamelde punten raadplegen,
 alle aanbiedingen terugvinden waarmee ze meer Plus-punten kunnen verzamelen,
 hun communicatievoorkeuren beheren door aan te duiden via welke kanalen ze geïnformeerd willen worden,
 een nieuwe Plus-kaart online bestellen.
Sinds de lancering van dit nieuwe platform op 4 augustus 2014, een kleine maand geleden, hebben meer dan 1200 Delhaize-klanten een nieuwe Plus-kaart besteld en hebben meer dan 2500 gebruikers hun kaart gelinkt aan hun online account. Sinds de lancering activeren dagelijks 150 klanten hun toegang tot de nieuwe web interface
Naast het verzamelen van Plus-punten bij Delhaize en haar partners en het omruilen van aankoopbonnen van € 5 (500 punten = € 5, 1 punt per aankoopschijf van € 2) laat de Plus-kaart ook toe te genieten van exclusieve kortingen door bonnen van € 5 om te ruilen tegen producten van "my Plus-Boutique", daarbij komen nog de kortingen bij de vrijetijdspartners van Delhaize dankzij "my Plus-deals".

Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis