Enorm succes voor de Carrefour Summerdrive.be te Knokke

Vanaf dag 1 had de Summer drive.be meteen trouwe klanten die de ‘promo-girls
(on)geduldig in bikini en op teenslippers stonden op te wachten. Gewapend met de Ipad, legden de meisjes in ‘fluo-pink' met plezier het hyper cosy concept uit op het strand of op de dijk. De dames verplaatsen zich met de fiets en komen de badgasten behulpzaam tegemoet zodat deze zonder tijdverlies hun bestelling kunnen plaatsen.
Sommige klanten bestellen ook rechtstreeks on line op drive.be, na een eerste ervaring met de promohostesses. De pop up ligt vlak aan de dijk op het beroemde Van Bunnenplein en de flashy gevel zorgt voor vele nieuwsgierige blikken. Meer dan 50 voorbijgangers ‘popten' ook binnen om inlichtingen te nemen.
Heel wat onder hen hebben ondertussen al gebruik gemaakt van deze unieke service
die de badplaats hen tijdelijk biedt.
Al 500 bestellingen - kleinere, grote, tot zeer grote - , gaande van verse voeding, kruidenierswaren, voedingswaren, dranken tot zelfs luiers, werden er in drie weken klaargezet.
Summerdrive.be is deze zomer in Knokke zonder twijfel dé hippe manier om
boodschappen te doen en dit zowel voor inwoners als voor vakantiegangers of
dagjestoeristen.
‘En niet alleen in Knokke. Klanten kwamen zelfs vanuit Zeebrugge omdat ze over de
‘pop up' hadden gehoord' aldus Arthur Bradfer, directeur en Arnaud Lesne, bedenker
van dit revolutionaire concept, uniek in België en zelfs in Europa.
Het ‘roze' team van drive.be is alvast klaar voor het komende feestweekend van 15
augustus, waar de verkoopcijfers andermaal zullen pieken en wie weet, records zullen
worden verbroken.
Bron : Carrefour

Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis