Quick lanceert een nieuwe formule : "Burger Bar by Quick"

Het nieuwe concept is aangepast aanoppervlaktes van 150 vierkante meter en komt met een nieuw soort burgeraanbod voor stadscentra, winkelcentra, stations en luchthavens, zegt Quick, in een persbericht. Komende zomer wordt deze nieuwe formule gelanceerd in Frankrijk.


Oorsprong
Met een terugkeer naar de oorsprong van de burger zal het concept bewust een beperkt aanbod aanbieden die zich concentreert op de fastfood klassiekers : burgers, frietjes en ijsjes. Op de twaalf burgers tellende kaart zijn vier verschillende smaken op basis van rund- en kippenvlees en twee assortimenten te vinden. Binnen elk assortiment kunnen de burgers los worden gekozen of als menu bestaande uit een burger, frieten in één formaat en een drankje uit de zelfbediening. Apart of als menu, binnen hetzelfde assortiment betaalt de consument steeds dezelfde prijs ongeacht de gekozen smaak.

Aanvulling

In een verklaring over deze aankondiging zei François Charpy, directeur operations France van de Quick-groep, die aan de wieg stond van dit concept: "`Burger Bar by Quick` vormt een aanvulling op het aanbod van Quick in het meest dynamische segment van de fastfoodsector, namelijk de burger. Deze unieke afgeleide formule van het merk Quick, met een vereenvoudigd aanbod rond vier populaire, makkelijk te bereiden recepten, zou de groep de kans moeten bieden een nieuwe fase van zijn ontwikkeling in te luiden en nieuwe klanten en franchisenemers aan te trekken."


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis