Vandenborre kitchen rekruteert franchisenemers in Vlaanderen

Beurs special: de Spaanse keten EurekaKids breidt uit in België

Het concept wordt verwoord in het logo van de keten: "al spelende leren", en "laat ons samen spelen". Het Blijft zo ver mogelijk weg van het oorlogszuchtig of seksistisch speelgoed dat vandaag nog op de markt aanwezig is. Het is de bedoeling om de toekomstige generaties te vormen door middel van spelen die de verbeelding ontwikkelen en waarden aanmoedigen zoals vriendschap, kameraadschap, eerbied voor het milieu.

EurekaKids was voor de derde keer sinds 2010 aanwezig op de beurs Franchising & Partnership. Het werd in 2002 opgericht, en trok vanaf 2008 naar het buitenland in Andorra, Italië en Portugal. Momenteel heeft het een netwerk van meer dan 140 verkooppunten in 8 landen.
De keten ontwikkelt zich via 4 distributiekanalen: 45% via bijhuizen, 33% in franchise, 6% in winkels met meerdere merken, en 16% via de website (2.500.000 bezochte pagina`s en 400.000 nieuwe bezoekers per maand).

De ontwikkeling van de keten in België en in Frankrijk startte in 2011, en in 2012 volgde de opening van een eerste winkel in franchise op ons grondgebied, in Luik, waarna datzelfde jaar nog winkels volgden in Ninove, Brussel, Gembloux en Namen.

In maart 2013 ging een nieuwe winkel open in La Louvière, en in de loop van de maand april zal nog een andere de deuren openen in het shoppingcenter Ville 2 in Charleroi. Een mooie groei!

Later dit jaar zouden nog nieuwe winkels moeten volgen in de steden Verviers en Bergen.


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis