Registreren

Het directiecomité van Delhaize neemt zelf voor één dag de plaats in van het personeel van supermarkt Saint-Lambert in Luik!

Dit is een primeur voor Delhaize. Gedurende een hele dag krijgen de leden van het directiecomité verschillende posten in de winkel toegewezen: kassa, bakkerij, zuivel, traiteur, vis, wijn, fruit & groenten, ...

Deze “ploeg van één dag” zal proberen de winkel zo goed mogelijk te beheren en een klantenservice te leveren die zo dicht mogelijk in de buurt komt van de uitstekende service die de leden van het supermarktteam Saint-Lambert een heel jaar lang hebben geleverd in 2012.Door deel te nemen aan deze volledig nieuwe ervaring toont het directiecomité van Delhaize België dat het de inspanningen van haar medewerkers erkent en wil belonen.

De winkelketen stimuleert haar winkelteams voortdurend zodat ze zichzelf overtreffen om de klanten een onberispelijke service te garanderen. Door een hele dag door te brengen op het terrein zou het directiecomité ook dichter bij haar winkels willen zijn en rechtstreeks in contact staan met de klanten. Deze terreincultuur wordt trouwens ook aangemoedigd bij de andere medewerkers die op het hoofdkantoor werken want elk nieuw kaderlid dat bij Delhaize wordt aangeworven, wordt uitgenodigd om stage te lopen in de winkel om het vak goed te leren kennen. Bovendien gaan bijna tweehonderd medewerkers van de hoofdzetel van Delhaize de teams in de winkels versterken tijdens de eindejaarsperiode. Deze hulp wordt warm onthaald door het winkelpersoneel tijdens die enorm

Klantenservice is een prioriteit voor Delhaize en daarom worden de supermarkten voortdurend geëvalueerd op dit gebied om de beste klantentevredenheid te garanderen.
Zo werd de “Customer satisfaction award 2012” uitgereikt aan de supermarkt die de meeste punten heeft verzameld tijdens het jaar. Deze punten werden toegekend volgens drie verschillende criteria: de resultaten van de “mystery shoppers”, de resultaten van de enquêtes voor klantentevredenheid die willekeurig verstuurd werden naar de klanten van Delhaize en de meeste vooruitgang in de resultaten van die enquêtes tegenover dezelfde periode het jaar voordien.

Dankzij de uitstekende klantenservice die in 2012 is geleverd, kunnen de medewerkers van supermarkt Saint- Lambert in Luik het beheer van hun supermarkt gedurende een hele dag delegeren aan het directiecomité en genieten van een “culinaire verrassingstoer” in Namen.


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis