Registreren

Club Med start met franchises

In de wereld van het toerisme en de reisbureaus iets dergelijks bij Club Méditerrannée: het blijft weliswaar nog altijd zijn verkoop via het internet verder ontwikkelen (20% van de verkoop momenteel), maar het trekt toch ook de kaart van de buurtwinkel - en wie buurtwinkel zegt, zegt vaak franchise.
Club Med, dat zich met zijn vakantiedorpen tot een hoger gamma richt, heeft zopas zijn programma bekend gemaakt voor uitbreiding van zijn netwerk, door meer verkooppunten in Frankrijk te creëren, en wel via de franchise.

Club Med wil namelijk zijn netwerk tegen einde 2013 uitbreiden tot 60 agentschappen waarvan 21 in franchise (35% van het totaal) en 35 kiosken binnen agentschappen van derden en buiten de exclusiviteitzones van de franchisenemers, en ook in grootwarenhuizen en luchthavens. Voor 2015 wil de directie een netwerk van 100 verkooppunten bereiken.

Het is in China dat Club Med zijn eerste kiosken geopend had (het heeft er al een dertigtal) en daarna volgde Brazilië.


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis