Registreren

Lunch Academy Belgische Franchise Federatie: 17 december

DE NIEUWE UITDAGINGEN

Onze huidige economie stelt de franchisegever voor heel wat uitdagingen: kostenverlaging, werken onder extreme tijdsdruk enz. ? De nood aan informatie, vorming en ruimte voor « reflectie » was nooit eerder zo groot!

Om verder te evolueren, moeten we dan ook vooruit kijken en onze activiteiten sturen. Omdat de BFF heel goed beseft welke rol ze speelt op het vlak van vorming, netwerking en informatie zal ook dit jaar weer de LUNCH ACADEMY worden ingevoerd.

Maandelijks organiseren wij een lunch waar u een opleiding en een ronde tafel kunt bijwonen. Deze lunches worden begeleid door mensen met een specialisatie in hun domein. Op die manier volgen we de ontwikkelingen in de franchise op de voet.

8 sessies van oktober 2013 tot juni 2014

17/12/2013 : animatie van het netwerk en doorlopende opleiding

Blijvende ondersteuning en doorlopende opleiding

Creëert u genoeg blijvende waarde voor uw franchise nemers?

Is de blijvende ondersteuning onmisbaar?

De plicht van de franchisegever of een verwachting van de franchisenemer?

Mentoring of coaching?

Geeft u de doorlopende opleidingen die ze verdienen?

... of simpelweg een manier om onze partners franchisenemers te doen groeien?

Laat ons uitwisselen over de pijlers van het management van uw netwerk, het doel, de input en de kracht van de animatie en de vorming!

Sprekers: Mijnheer Nick boury van Francorp en Mijnheer Pierre Boseret van Troc.com

28/01/2014 : : `marketing & lead generation`

04/03/2014 : `recrutering van de franchisenemers en marketing over de franchise verkoop` Hoe vinden we de geschikte franchise kandidaten voor ons franchise model?

In de immo sector heeft men een gouden regel "Location, Location, Location"

In de franchise sector spreken we over "Selectie, Selectie, Selectie"

De grootste uitdaging bij de expansie van het netwerk is het vinden van een goede lokale ambassadeur voor uw naam en concept, namelijk de geschikte franchisenemer. De basis van deze uitdaging ligt in het vinden van de juiste marketing initiatieven en interesse opwekken via een beperkt kostenplaatje.

Wilt u meer inzicht in het marketingproces en hoe de juiste kandidaat franchisenemer vinden ? Sprekers : Mijnheer Nick boury van Francorp en Mijnheer Walter Lavers van MFK Consulting

01/04/2014 : `next generation Ichec : nalatenschap in de vennootschappen`

05/2014 : "e-handel & marketing en juridisch standpunt"

06/2014 : de voorzetting van een onderneming verzekeren ? de toegevoegde waarde behouden en verbeteren

De inschrijvingskost bedraagt voor 4 sessies: 225€ exclusief BTW voor leden en 300? exclusief BTW en voor niet-leden

voor een individuele sessie: 75€ Exclusief BTW voor leden en 100€ Exclusief BTW en voor niet-leden

De abonnementen zijn individueel maar niet op naam


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis