Mobalpa

Carrefour frist market op

De market van Wetteren onderging een ware metamorfose, om het winkelen sneller en aangenamer te maken. Maar er werd niet zomaar een winkel gerenoveerd, het Carrefour market concept werd er zowaar geüpdatete. En die nieuwe generatie market legt de focus nog meer op vers. In de eerste plaats door versafdeling meer plaats te geven in de winkel.

Verder wordt een nieuw kleurenpalet geïntroduceerd met muren in een warm beige, dat gecombineerd met elegante witte letters, en de subtiele verlichting, de shopper een goede indruk van rust en sereniteit. Het vernieuwde interieur geeft de winkel een zekere klasse, die aan de Engelse “countryside” doet denken.

De versafdeling is horizontaal georganiseerd, waardoor het overzicht goed bewaard blijft Er werden ook verschillende thematische “corners” geïnstalleerd : ‘tapas & more', ‘saladbar', ‘hobbykoks', ‘home baking', en binnenkort komt ook de ‘cocktailbar' daarbij. In de groente- en fruitafdeling valt vooral de kerstomaten-formule op: de shopper kan zelf zijn eigen assortiment kerstomaten samenstellen.

Hoewel de vernieuwde winkel elegant is, werd ook de praktische kant niet vergeten. Zo is de bewegwijzering erg effectief. De promo's zijn bijvoorbeeld duidelijk aangegeven op de gondola van de rayons, en verder zien we veel goed doordachte details die het winkelcomfort van de klant verbeteren. Zo voorziet Carrefour gratis wifi in de winkel, waardoor de klant naast de selfscan dienst ook met zijn eigen smartphone zijn aankopen kan inscannen.


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis