Vandelanotte accountants voor de Franchise wereld

Nooï: nieuwe adverteerder op Franchise.be

Het concept van de keten is om de gebruiker een portie pasta aan te bieden, die voor zijn neus op bestelling bereid en gekook wordtt, vergezeld van de saus van zijn keuze (keuze uit 12 sauzen) en 2 extra garnituren (kaas, kruiden, olijven, tomaten, ...) te kiezen uit het aanbod in de topping-bar. De pasta wordt in een kartonnen cup van 1 portie geserveerd, om onderweg te eten. Nooï biedt daarnaast ook nog dranken en originele desserts aan.

De in 2006 opgerichte keten is ondertussen uitgegroeid tot een netwerk van 60 restaurants in partnerschap in 4 landen: Frankrijk, België, Spanje en de Verenigde Staten. De keten is koploper in Frankrijk en maakt deel uit van de restaurantgroep Flam, naast andere concepten zoals Flam's, Wazowok, en 231 East Street (lees daarover deze week meer in onze news).

Nooï richt zich tot een brede klantenkring van jongeren en actieve mensen, die een origineel kwalitatief gerecht willen eten aan een betaalbare prijs, in een warme en ontspannen sfeer. Een typisch Nooï restaurant heeft een oppervlakte van ongeveer 55 m² en stelt een team van 2 tot 6 personen tewerk, om tot 400 klanten te bedienen tijdens de middagdienst.

Het eerste verkooppunt van Nooï in België (gelegen in Leuven, op Fochplein 15), is nu 18 maanden open. Spijtig genoeg maken wegeniswerken het restaurant al een jaar lang moeilijk bereikbaar, zoals ook het geval is voor tal van andere zaken in deze wijk van de universiteitsstad.

Raadpleeg de informatie over deze keten door op het logo hiernaast te klikken, in de kolom met adverteerders.


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis