Mobalpa

Les Secrets du Chef opent een eerste franchise in Namen

De keten was vanaf het begin zo opgevat dat het een merk en kwalitatief concept was dat gemakkelijk herkend als keten herkend kan worden. Deze constante treft men aan in de inrichting, de communicatie en de branding van de winkel. De keuze van de naam, het logo, de kleuren, de inrichting, het klantenparcours, de DNA van het merk: zij zijn allemaal de vrucht van zorgvuldig nadenken, om een aantal punten bijeen te brengen en een bepaalde sfeer, gezelligheid te creëren. Zo werd bijvoorbeeld de Franks klinkende naam ook aan Nederlandstalige kant getest, om ook winkels te kunnen openen in Vlaanderen.

In het jaar 2012 wordt nu de eerste etappe van deze nieuwe richting concreet, met de opening van een eerste franchisewinkel in Namen, begin april dit jaar.

Het is in een ruimte van 180 m², gelegen 31 Rue Marchovelette, met op de eerste verdieping een atelier voor kooklessen, dat een duo franchisenemers de klanten uit Namen en omgeving zullen ontvangen.

Net zoals Alexandre Lerouge en Fabian Hennus, die de keten gelanceerd hebben, zijn het twee mensen met een passie voor koken die de handen ineengeslagen hebben voor deze franchise, de ene afkomstig uit de wereld van de film (directie van de bioscoop Cameo) en de andere uit de fastfood als Quick multifranchisenemer.

Les Secrets du Chef is een concept waar op één ruimte keukengerei aangeboden wordt, voedingsproducten en een keuken ingericht rond een werkplan voor de kook- en wijnlessen die er gegeven worden. Een concept dat veel interactie mogelijk maakt tussen de verschillende spelers: de klanten van de winkel komen er les volgen, en de leerlingen van de les komen terug als klant.


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis