Registreren

“Les Secrets du Chef” lanceert zich in de franchise

De vestigingen van “Les Secrets du Chef” bestaan uit een winkel en een gemeenschappelijke ruimte waar kook- en wijnproefworkshops worden gegeven. Dit concept heeft reeds zijn succes bewezen bij een groot publiek, en nu richten de oprichters van de onderneming zich op de franchisenemers.

Zo werd de inrichting, de communicatie, de branding van de winkels herbekeken. De Franstalige naam werd ook getest bij Nederlandstaligen, met het oog op openingen van vestigingen in Vlaanderen.

Er werd eveneens veel aandacht besteed aan de productkeuze en de classificatie. De producten werden zo geselecteerd dat de klant die bij “Les Secrets du Chef” een aankoop doet, de garantie heeft van een hoge kwaliteit en dienstverlening. De selectiecriteria waarop “Les Secrets du Chef” zich beroept: de kwaliteit van de materialen, het land van herkomst, de functies van het product, de dienst-naverkoop, het design…

De kookateliers in de franchisevestigingen zullen gegroepeerd worden per thema en moeilijkheidsgraad: de chef die zijn eerste stappen zet, de chef die zich perfectioneert, de chef die zijn lijn verzorgt en de chef-pâtissier.

Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis