In hartje van Brussel opende Loola in 2019 de deuren van haar eerste vestiging, de Louizalaan. Het succes was snel en het merk groeide verder. Een tweede bar werd geopend in Elsene en een derde in het centrum van Waterloo.
“We wilden meteen regio's, het ontwikkelingspotentieel van het merk, testen op diametraal verschillende locaties. "Verklaart Olivier Dumelie, de initiatiefnemer van het project.
Het aanbod van Loola is laagdrempelig, efficiënt en trendy: twee bars met respectievelijk salades en pizza's.
Het aanbod van Loola is laagdrempelig, efficiënt en trendy: twee bars met respectievelijk salades en pizza's.
In beide gevallen zijn er meer dan 40 ingrediënten beschikbaar om het menu naar keuze samen te stellen. Duizenden mogelijke recepten voor blije klanten, dat is de ambitie van het LOOLA-project.
Op een steenworp afstand van fastfood, snel en efficiënt, LOOLA onderscheidt zich door verse en gezonde producten. Fastfood is dan gewoon junkfood en biedt het voordeel van maatwerk.
Op een steenworp afstand van fastfood, snel en efficiënt, LOOLA onderscheidt zich door verse en gezonde producten. Fastfood is dan gewoon junkfood en biedt het voordeel van maatwerk.
Naast de oneindige mogelijkheden van menu's, zijn hun suggesties zowel licht (gemengde salades) als hartig voor fijnproevers (pizza's).
Ontdek aan de designkant een stedelijk en trendy universum in elk van hun 3 restaurants.
Ontdek aan de designkant een stedelijk en trendy universum in elk van hun 3 restaurants.
Het merk zal laan kandidaat franchisenemers het franchisemodel van het concept aanbieden. Het doel van het merk is om de komende vijf jaar een tiental restaurants te openen in verschillende grote Belgische steden.