In hartje van Brussel opende Loola in 2019 de deuren van haar eerste vestiging, de Louizalaan. Het succes was snel en het merk groeide verder. Een tweede bar werd geopend in Elsene en een derde in het centrum van Waterloo.
image 14 06 21 a 11 21.png
“We wilden meteen regio's, het ontwikkelingspotentieel van het merk, testen op diametraal verschillende locaties. "Verklaart Olivier Dumelie, de initiatiefnemer van het project.

Het aanbod van Loola is laagdrempelig, efficiënt en trendy: twee bars met respectievelijk salades en pizza's.
image 14 06 21 a 10 59.png
In beide gevallen zijn er meer dan 40 ingrediënten beschikbaar om het menu naar keuze samen te stellen. Duizenden mogelijke recepten voor blije klanten, dat is de ambitie van het LOOLA-project.

Op een steenworp afstand van fastfood, snel en efficiënt, LOOLA onderscheidt zich door verse en gezonde producten. Fastfood is dan gewoon junkfood en biedt het voordeel van maatwerk.
loolaweb 20210501 75.jpeg
Naast de oneindige mogelijkheden van menu's, zijn hun suggesties zowel licht (gemengde salades) als hartig voor fijnproevers (pizza's).

Ontdek aan de designkant een stedelijk en trendy universum in elk van hun 3 restaurants.
image 14 06 21 a 11 01 2.png
Het merk zal laan kandidaat franchisenemers het franchisemodel van het concept aanbieden. Het doel van het merk is om de komende vijf jaar een tiental restaurants te openen in verschillende grote Belgische steden.

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.