Al is de economische context inderdaad uitdagend, blijft het een feit dat met een Europese franchiseformule die al meer dan 15 jaar bestaat, de franchisenemer van start kan gaan met een uitgebreide knowhow, een merkimago en een concept dat zich reeds bewezen heeft geschikt te zijn voor e-aankopen in de automobielsector.

Voor L'Agence Automobilière, geregistreerd handelsmerk, was de virtuele beurs een kans om een ​​knowhow uit te leggen die identiek is aan deze die een makelaar die in de automobielsector toegepast: om de professionele tussenpersoon te zijn in de autoverkoop tussen 2 individuen (verkoper en koper) in volledige transparantie, gemoedsrust en veiligheid.

Het was de gelegenheid om onze specifieke kenmerken voor te stellen op het gebied van IT-tools (CRM), geautomatiseerde prospectie en partnerschappen (mechanische garantie, financiering, verzekering, transport, recuperatie...). Een zeer snel investeringsrendement met permanente en evoluerende ondersteuning.

Van de verschillende virtuele interviews willen 4 mensen verder stappen ondernemen, één contact resulteerde in een bezoek van een agentschap.

We voelen ook het enthousiasme en de betrokkenheid van Louis Himpe van het Franchise.be-team bij de wens om oplossingen te vinden om Franchising in België te promoten. Nogmaals bedankt voor dit initiatief.

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.