Tweede halfjaar in teken 100 jarig bestaan
In het eerste halfjaar van 2021 heeft Jumbo met name de focus gehouden op het zo veilig mogelijk doen van boodschappen als gevolg van de aanhoudende coronamaatregelen en het zo goed mogelijk invullen van de sterk verhoogde vraag naar online boodschappen doen. In het tweede deel van 2021 wordt de focus verlegd naar het 100 jarig bestaan van de franchiseformule. “In dit jubileumjaar zetten we de schijnwerpers op onze Jumbo formule”, aldus Frits van Eerd, de CEO van Jumbo. “We doen er veel aan om onze én-én-én formule onder de aandacht te brengen. Dus én het grootste assortiment én de beste service én altijd de laagste prijzen. Dat is het fundament van ons succes en daar houden we onverkort aan vast.”Stadslocaties
Qua aantal vestigingen is Jumbo minder hard gegroeid en staat de teller op 686 winkels. Op een aantal gewilde stadslocaties, onder meer in Amsterdam en Den Haag, zijn nieuwe winkels geopend. Ongeveer 25 Jumbowinkels zijn in de afgelopen weken geheel vernieuwd en hebben vrijwel alle Jumbowinkels nu ook schappen met populaire producten van HEMA.LEESTIP >>> Jumbo start met franchising in België