Het verhaal van grust begon eind 2017, toen Jan Fruytier, Jonas Van Bogaert, Tom Mertens
en Junior Digneffe een initiatief boven de doopvont hielden, met als doel het ontzorgen van
verzekeringsmakelaars. Het geesteskind kreeg grust als naam mee.
Niet alleen door hun interne processen te stroomlijnen, maar ook door verregaand te
digitaliseren zorgt grust ervoor dat aangesloten verzekeringsmakelaars zich kunnen
focussen op hun kerntaak: klanten persoonlijk adviseren.
Een strijdplan dat fel gesmaakt werd in de verzekeringswereld, die hiermee de druk op zijn
schouders aanzienlijk verlicht zag. Het gevolg was een gestage groei van het aantal grustkantoren, waar bij het ingaan van het nieuwe jaar nog drie filialen aan toegevoegd worden.
en Junior Digneffe een initiatief boven de doopvont hielden, met als doel het ontzorgen van
verzekeringsmakelaars. Het geesteskind kreeg grust als naam mee.
Niet alleen door hun interne processen te stroomlijnen, maar ook door verregaand te
digitaliseren zorgt grust ervoor dat aangesloten verzekeringsmakelaars zich kunnen
focussen op hun kerntaak: klanten persoonlijk adviseren.
Een strijdplan dat fel gesmaakt werd in de verzekeringswereld, die hiermee de druk op zijn
schouders aanzienlijk verlicht zag. Het gevolg was een gestage groei van het aantal grustkantoren, waar bij het ingaan van het nieuwe jaar nog drie filialen aan toegevoegd worden.
Nieuws
De gemoedsrust van een cyberverzekering
Lees meer
Functionele diversiteit: een kans of een hindernis voor ontwikkelaars?
Lees meer