Voor de Luxemburgse markt

De vestigingen hebben 110 en 130 m² aan verkoopoppervlakte en zijn ingericht volgens het winkelconcept dat Etam wereldwijd overal identiek implementeert. Daarin ligt de klemtoon op wit en zwart marmer, hout en spiegels. Met de nieuwe winkels wil Etam naar eigen zeggen de aanwezigheid versterken op de Antwerpse en Luxemburgse markt.

Etam heeft vandaag 35 winkels in de Benelux, waar het lingerie, badmode, sportcollecties en accessoires aan de man brent. Tegenwoordig speelt het in marketinguitingen zijn Franse oorsprong expliciet uit: zo werkt het de symboliek van la Française d'Etam uit en voert het de hashtag #FrenchLiberté.

Bron : Retail Detail
Nieuws
vanbreda logo 2022.png
Wetswijziging arbeidsongevallen: ook ongevallen van uitzendkrachten opgenomen in de berekening van verzwaarde risico's Lees meer
logo vdl.png
De belastingdruk verlagen als eenmanszaak Lees meer
Nobi: Een Vernieuwend Franchiseconcept voor Persoonlijke Groei en Verse Voeding Lees meer
Kevin, succesvol ondernemer met hypotheek.winkel Lees meer
Artion : Expert van de week Lees meer
Esprit opende nieuwe franchise winkel in Halle Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.