Vanden Borre Kitchen

STEFFARD Franchise

STEFFARD

Social media STEFFARD Franchise


Informatie STEFFARD Franchise

STEFFARD mikt duidelijk op een publiek dat open staat voor trends ; de “traditionele roker “ wordt meer en meer gestigmatiseerd en de potentiële “STEFFARD-vaper“ wil dit niet ondergaan en zoekt naar een alternatief.

STEFFARD wil in België (en daarbuiten) als een kwaliteitsmerk worden gepercipieerd dat haar deel van de krimpende klassieke rokersmarkt inneemt met duidelijke focus op het “ high end “ – gebeuren (aantrekkelijke winkels, mooie producten, stijlvolle en goed opgeleide verkopers, duurzame klantenbinding via voldoende innovatie en uitstekende service, enz…).

In de full service shops wordt er aandacht besteed aan kwalitatief advies, kwaliteitsvolle producten, nieuwe trends in de vape-wereld en voldoende beschikbaarheid van zowel technieken als liquids.


Bedrijfsinformatie

Hoofdbranche

Non-Food

Activiteit

STEFFARD is de merknaam voor een aantal activiteiten rond de commercialisering van een nieuwe “smoking – experience” op basis van de elektronische sigaret

Type franchise

Franchise

Franchise sinds

2018

Franchiseinformatie

Contractduur

9 jaar

Training

Twee weken in pilot store

Verzorgingsgebied

30.000 inwoners

Locatie omschrijving

Op invalsweg met parking

Gemiddeld aantal FTE

2

Financieel

Hoe is de aankoop geregeld?

Centraal

Totale investering

€ 40.000

Gemiddelde omzet per vestiging

€ 250.000

Instapkosten

10000

Benodigd eigen vermogen

€ 20.000

Royalties en andere bijdragen

5%

Vestigingen

Aantal eigen vestigingen

1

Aantal franchise vestigingen

5

Benodigd aantal m2

60

Tonen/filteren op type locatie

Vestigingen STEFFARD Franchise


Blogs
  • STEFFARD: Nieuw op Franchise.be
    STEFFARD: Nieuw op Franchise.be

    Zelfs de meest verstokte rokers zijn gestopt, overgestapt naar gezondere alternatieven of overwegen om de klassieke sigaret definitief naast zich n...

250 formules
Matchen
Passende selectie
Persoonlijk
Direct contact
Gratis