-
België (NL)
- Zoeken
- Mijn franchise
-
België (NL)
- Zoeken
- Mijn franchise
- Home
- /
- Franchise Nieuws
- /
- Franchiseformule Johnny’s Burger Co. introduceert nieuw logo en huisstijl
Franchiseformule Johnny’s Burger Co. introduceert nieuw logo en huisstijl
Geschreven door: De Nationale Franchise Gids
16 nov. 2021
Passend bij de snelle groei van de burger-bezorgformule is er nu ook een nieuwe uitstraling die online en offline wordt uitgerold. “Johnny’s Burger Company was toe aan een verfrissende update aan het logo en de huisstijl die sinds 2016 het uithangbord waren van de franchise”, aldus creative director Johnny’s Burger Co., Walime Bellai.
Tijdens dit traject is er door marketingbureau Vuur, in samenwerking met Johnnys, een zorgvuldig proces tot stand gekomen waar de nodige aspecten van het merk Johnnys opnieuw onder de loep werden genomen. Dit heeft ervoor gezorgd dat er een nieuwe draai is gegeven aan de American-style burger franchise.
LEESTIP >>> Johnny's Burger Co. breidt verder uit in België
“Het nieuwe logo en de huisstijl zijn écht van deze tijd met een gedefinieerd embleem en vrijmoedig kleurgebruik. Onderbouwd met sterke typografie, is de nieuwe huisstijl onder anderen ook verwerkt op het bestelplatform Johnnys.nl. Verder worden kleding, verpakkingen, offline uitingen en online uitingen allemaal vernieuwd. Kortom, een full makeover!”
LEESTIP >>> Johnny's Burger Co. breidt verder uit in België
“Het nieuwe logo en de huisstijl zijn écht van deze tijd met een gedefinieerd embleem en vrijmoedig kleurgebruik. Onderbouwd met sterke typografie, is de nieuwe huisstijl onder anderen ook verwerkt op het bestelplatform Johnnys.nl. Verder worden kleding, verpakkingen, offline uitingen en online uitingen allemaal vernieuwd. Kortom, een full makeover!”
5 Goede redenen om lid te worden
Ruimste aanbod
Persoonlijke matching
Direct contact
Gratis advies
Franchise Academy
© Franchise.be - BE 0806.838.575 - Cookiebeleid