In februari 2019 kochtten de broers alle rechten tot het merk en oogde ze meteen naar expansie. Momenteel zijn we marktleider in België in functie van aantal donut shops in eigen beheer. Dit betekent dat er een nog veel groter marktaandeel is doorheen heel Vlaanderen, Brussel en Wallonië dat kan worden ingenomen door artisanale donuts.
Gekwalificeerde partners kunnen onze droom mee realiseren om een (inter)-nationale expansie van Donuttello te verwezenlijken.
Alles dat we verkopen is een guilty pleasure/cheatmeal- concept
- Kleurrijke, kwalitatieve donuts
- Milkshakes in 20+ smaken
- Nespresso koffieconcept
- Wafels en donutwafels
Alles dat we verkopen is een guilty pleasure/cheatmeal- concept
- Kleurrijke, kwalitatieve donuts
- Milkshakes in 20+ smaken
- Nespresso koffieconcept
- Wafels en donutwafels
We creëren een grote fanbase in de regio rond onze winkels. Dit doen we door in de eerste plaats een lekker product aan te bieden. Veel reclame te maken aan de hand van sterke videomarketing. Dit allemaal met behulp van professionele foto- en videografie en een gekwalificeerd marketing agency. Een aantrekkelijke winkel om dit alles in te presenteren en tot slot een gemotiveerde en charmante verkoper/verkoopster achter de toog.