Registreren

Securex

Securex

Anticipeer vandaag op de HR-uitdagingen van morgen

Natuurlijk wil u de dossiers van uw mensen op een correcte en professionele manier beheren. Maar hoe krijgt u dat allemaal rond, met zo weinig mogelijk administratieve rompslomp?

Securex biedt de oplossing.

Dankzij onze uitgebreide HRexpertise en jarenlange ervaring gaat onze dienstverlening een stuk verder dan die van traditionele sociale secretariaten. Natuurlijk bieden wij een correcte en vlotte loonberekening.

Maar Securex is veel meer dan dat. Als volwaardige HR-partner staan wij u bij in alle facetten van uw personeelsbeleid. Met een uitgebreid en geïntegreerd gamma aan diensten en producten op maat van zowel starters en zelfstandigen als KMO’s en grotere ondernemingen, kunnen we dan ook stellen dat Securex het meest volledige en gevarieerde aanbod op de markt heeft.

7 reden waarom u voor Securex kiest

  • Alle HR-diensten die u nodig heeft onder één dak
  • Personeelsadministratie en loonberekening zonder zorgen
  • Uw persoonlijke polyvalente client advisor bijgestaan door een team van experts
  • 24/7 toegang tot het Securex-portaal met een schat aan informatie en handige tools op maat van úw bedrijf en úw sector
  • Proactieve ondersteuning en adviesverlening op sociaaljuridisch gebied
  • Een geavanceerd en gebruiksvriendelijk softwarepakket: HRonline essential
  • Kwaliteitsvolle service tegen een transparante prijs

Informatie

Securex


UW LOKALE HR-PARTNER MET INTERNATIONALE EXPERTISE
Met 25 regionale comfoHRt-kantoren verspreid over heel België is Securex altijd dichtbij, en ook over de grenzen heen staan we voor onze klanten klaar. Naast België is Securex actief in Frankrijk, Nederland en Luxemburg.


Contact

Sonja Van Roy
Partnership Manager Securex
Sonja.van.roy@securex.be
gsm: 0477 51 46 66
www.securex.be/pme

250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis