Na een grondige bevraging en analyse van de behoeften van haar klanten ontwikkelde Delhaize dit volledig nieuwe winkelconcept dat de inrichting radicaal verandert ten voordele van een model waarbij gemak, inspiratie en innovatie een prominente plaats hebben. Dit nieuwe concept beantwoordt aan de steeds veranderende verwachtingen van de klanten. Met andere woorden, de klant en zijn beleving staan meer dan ooit centraal in de nieuwe Delhaize supermarkt Westland.
image 8 07 21 a 14 17.png
Delhaize heeft alles uit de kast gehaald om winkelen in supermarkt Westland eenvoudig, aangenaam en ontspannend te maken. Delhaize investeerde €4.151.000 en de resultaten zijn indrukwekkend.  "Licht, ruimte, inspiratie dankzij een ruim aanbod aan gezonde en kwalitatieve producten, service en winkelcomfort zijn de sleutelwoorden van de nieuwe Delhaize Westland", aldus een enthousiaste Marc de Craene, directeur van Delhaize supermarkt Westland.

Belangrijkste nieuwigheden:

  • Een intuïtiever winkelparcours voor de klant
  • Nieuwe assortimenten en diensten in vele productcategorieën
  • Een nieuwe slagerij 3.0 met een bedieningstoog
  • Herbruikbare katoenen zakjes voor de rayons fruit & groente en de bakkerij

Delhaize Westland biedt het beste van Delhaize

Delhaize is altijd trots geweest op haar verse producten en wil zich in deze categorieën nog meer onderscheiden. De nieuwe winkelinrichting springt meteen in het oog: bij de ingang ontdekt de klant meteen al een breed gamma aan heerlijke, gezonde en praktische gerechten. Voorbeelden hiervan zijn de apero corner, de saladbar of de maaltijdsalades en de verse, ter plaatse gebakken belegde broodjes.

LEESTIP >>> Delhaize en Foodmaker kondigen structureel partnership aan

In de volledig nieuwe bakkerij worden de hele dag door verse koffiekoeken en brood ter plaatse gebakken. "We zijn er echt trots op," zegt de winkeldirecteur. “Het brood wordt meerdere malen per dag ter plaatse gebakken. Zo kunnen we de hele dag door supervers brood aanbieden, zelfs s avonds."

Ook de rayon beenhouwerij, waar kwaliteit en dienstverlening hand in hand gaan, werd niet over het hoofd gezien. De klant zal aan de nieuwe toonbanken een ruim assortiment aan vers vlees en charcuterie aantreffen. En bij de nieuwe toonbanken in de visafdeling vind je vervolgens de beste producten die de zee te bieden heeft. In de winkel staat bovendien een gloednieuwe sushistand.

De klanten kunnen in de wijnrayon gemakkelijk hun weg vinden tussen de wijnen van over de hele wereld. Het wijnassortiment wordt elke maand vernieuwd om de klant te blijven inspireren en hem of haar te begeleiden bij de keuze van wijn.

In de rayon fruit & groente kunnen klanten ook genieten van een indrukwekkend aanbod van kwaliteitsfruit en verse groenten tegen de beste marktprijzen, zelfs voor biologische producten!

Aangezien producten voor speciale diëten steeds populairder worden en gezondheid een van de prioriteiten van Delhaize is, werd het gamma glutenvrije producten van het ontbijt tot het dessert uitgebreid. Dit staat nu uitgestald naast de andere producten voor specifieke diëten zoals sportvoeding, dieetproducten, suikervrije producten, enz.  De rayon met bulkproducten is ook uitgebreid, zodat klanten hun boodschappen kunnen doen met zo weinig mogelijk plastic of verpakkingsafval.

“Delhaize luistert meer dan ooit naar haar klanten om zo nog beter te kunnen inspelen op de actuele behoeften. Ik denk dat dit nieuwe winkelconcept daar een bewijs van is. En ik ben ervan overtuigd dat onze klanten het met me eens zullen zijn.", zegt Marc de Craene, directeur van de supermarkt Delhaize Westland.

SuperPlus

Ook SuperPlus, het nieuwe getrouwheidsprogramma van Delhaize, zal prominent aanwezig zijn in deze winkel. Elke klant met de nieuwe SuperPlus-kaart krijgt automatisch 5% korting op meer dan 5.000 producten met Nutri-Score A of B. Deze korting kan dan worden verhoogd tot 15%. Delhaize wil alles in het werk stellen om haar klanten te helpen om gezondere eetgewoonten aan te nemen, wat hun budget ook is.

Een ruimere keuze aan producten

Bij Delhaize weten ze dat hun klanten heel veel belang hechten aan smaak wanneer ze hun producten kiezen. Dankzij dit nieuwe winkelconcept kan de klant sneller dan ooit de categorieën vinden waarin Delhaize wil uitblinken: in de eerste plaats gaat het dan over ontbijtgranen, deegwaren en peulvruchten, maar natuurlijk ook over hun wijnen en alcoholische dranken, en dit allemaal met de hulp van onze experts. Voor het eerst worden ook de categorieën koffie en chocolade samengebracht, en dit naast de wijnrayon.

Delhaize Westland in enkele cijfers

  • 56 medewerkers
  • 2414 m² verkoopruimte
  • 17.000 producten
  • 5 kassas en 12 Quick Scans

Duurzaamheid

Duurzaamheid is en blijft een prioriteit voor Delhaize, ook in Anderlecht. Er wordt maximaal gebruik gemaakt van natuurlijk daglicht om het energieverbruik te verminderen. Er wordt ook met isolatie en warmterecuperatie gewerkt. Een primeur in deze winkel is de ReVolta-technologie; hierbij krijgen accus van elektrische voertuigen een tweede leven door ze als energieback-up te gebruiken indien er een stroompanne zou zijn. Vroeger werden generatoren op fossiele brandstoffen gebruikt, maar deze zijn nu vervangen door een duurzaam alternatief. Dit is een primeur in Brussel.

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.