Voor retailers zijn de eindejaarsfeesten grootse momenten. Zij willen de consument een brede waaier aan feestelijke producten bieden om gezellig en sfeervol het eindejaar door te brengen.  Carrefour biedt op de Eindejaarsbeurs de franchisepartners en winkelverantwoordelijken de gelegenheid om kennis te maken met alle nieuwigheden waar het bedrijf dag in dag uit hard aan werkt en inspiratie te vinden voor het eindejaar.

De Eindejaarsbeurs van Carrefour zal dit jaar voornamelijk focussen op:

  • Producten uit de Carrefour Kwaliteitsketen. Dankzij een hechte samenwerking met lokale producenten voldoen producten uit de Kwaliteitsketen Carrefour aan strenge eisen. Ze worden geteeld met respect voor het milieu en worden vergoed tegen een voor iedereen eerlijke prijs.  Carrefour werkte al samen met 888 lokale producenten en is bijzonder fier te mogen aankondigen dat dit jaar 75 nieuwe lokale producenten zich hebben aangesloten. En dat aantal blijft gestaag stijgen.  Op de Beurs zullen er 3 bijkomende Kwaliteitsketens worden ondertekend in aanwezigheid van de lokale producenten. Het gaat om Belgische geitenkaas met nieuwe gearomatiseerde recepten (karamel met gezouten boter, truffel, zalm-wasabi, enz...), eigen gekweekte quinoa zonder enige behandeling met pesticiden, en rundvlees van eigen bodem van koeien die minstens 6 maanden per jaar in de wei grazen, en dit dankzij een rechtstreekse samenwerking met 4 Belgische veefokkersgroepen.  Alle verse producten uit de Carrefour Kwaliteitsketen hebben vanaf nu een duidelijk herkenbare packaging gebaseerd op het nieuwe grafische charter van Carrefour.
  • Carrefour BIO. Een van de speerpunten waarmee Carrefour wil uitgroeien tot marktleider in de voedseltransitie zijn de BIO-producten. Carrefour wil iedereen laten genieten van de weldaden van producten uit de biologische landbouw- en kweekprogrammas en biedt het goedkoopste biomerk aan in België. Het BIO-gamma van een duizendtal producten wordt vandaag uitgebreid met 350 nieuwe BIO-producten waaronder de Soft BIO verzorgings- en schoonheidsproducten.
  • Minder afval. Carrefour werkt dagelijks mee aan een duurzame wereld en gaat ook prat op haar initiatieven om het milieu te beschermen. Dit gaat van de strijd tegen plastic, het aanmoedigen van het gebruik van gerecycleerde of recycleerbare verpakkingen tot het  aansporen van industrie en consument om minder verpakkingen te gebruiken. Op de Beurs is er een speciale stand waar de initiatieven van Carrefour hieromtrent worden uitgelicht.
Daarnaast krijgt u op de Eindejaarsbeurs een voorsmaakje van volgende assortimenten.

  • Het nieuwe Extra productgamma in een feestkleedje. Hierbij worden zon 50 (verse en diepvries) producten voorgesteld die enkel beschikbaar zullen zijn tijdens de eindejaarsperiode. Het gaat om een brede waaier aan feestelijke hapjes, voorgerechten (St-Jacobsschelpen, gevulde mosseltjes en kreeftestaartpasteitjes) tot aardappelspecialiteiten en overheerlijke dessertjes (ijsbombes en macarons). Deze producten zijn herkenbaar aan het Extra-logo dat voor de gelegenheid een gouden kleur kreeg.
  • Het exclusieve gamma De Belgen. Dit assortiment bevat authentieke producten van uitstekende kwaliteit van bij ons die geproduceerd zijn met 100% Belgische knowhow volgens recepten van vroeger.  Het diepvries-assortiment brengt ons nieuwe smaken met vanille-, chocolade, speculaas, en cuberdon-ijs, frietjes, Brusselse wafels en garnaalkroketten. In het ultra-vers assortiment worden we verwend met chocolade- en speculaasmousse.  
  • Ook het veggie-gamma wordt uitgebreid en krijgt er 4 zusjes bij : vegetarisch gehakt en chipolata, en biologische veggie gerstgalettes met geitenkaas en honing, en galettes met spinazie en mozzarella. En Carrefour is vast van plan om het assortiment voor vegetariërs en flexitariërs nog verder uit te breiden.
  • Uiteraard ontbreken de feestdranken niet op dit grootse event. Naast wijnen uit nieuwe regios (Argentinië, Zuid-Afrika, Bulgarije) biedt Carrefour eveneens sterke dranken in mooie flessen of koffertjes, en leuke assortimenten feestbieren. De Wijnbeurs van Carrefour: een fijne selectie grote wijnen van alle smaken en voor elke gelegenheid
  • Carrefours huismerken winnen elk jaar aan belang. Met een gamma van om en bij de 370 eigen merken, wil de retailer het beste geven aan een betaalbare prijs. Ook 170 unieke kwaliteits- of premiumproducten voor de fijnproevers onder ons zullen er schitteren op de Eindejaarsbeurs.
  • Al sinds enkele jaren is Carrefour partner van de Mastercooks. Dat is uitgemond in een bijzondere samenwerking waarbij de Mastercooks voedingsproducten van het merk Carrefour testen, evalueren en valideren waarna ze het label Mastercooks of Belgium® krijgen. Carrefour kondigt aan dat er 20 bijkomende Mastercookproducten het gamma gaan verrijken, wat getuigt van de bijzondere kwaliteit van deze producten.
  • In het non-food gamma worden er eveneens enkele exclusieve nieuwe producten aangeboden zoals keukenrobots, houten speelgoed (winkeltjes en keukentjes voor de allerkleinsten), strips e.d.
  • Ook onze huisdieren worden in de watten gelegd met niet minder dan 70 producten van het huismerk Companino  met nieuwe recepten, textuur en samenstelling. De coronacrisis heeft ervoor gezorgd dat steeds meer mensen een huisdier hebben geadopteerd waardoor de behoefte aan kwaliteitsproducten voor onze huisdieren is toegenomen. Carrefour beantwoordt dit met de ontwikkeling van een eigen merkgamma aan betaalbare prijs.

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.