Voor het einde van dit jaar zullen de eerste Carrefour-winkels hun opwachting maken in Israël. Dat kreeg Carrefour voor elkaar door een franchiseovereenkomst af te sluiten met Electra Consumer Products, de moederholding boven Yenot Bitan, dat in totaal 150 winkels heeft onder zijn eigen naam en onder de Mega-vlag.

Concreet zullen alle 150 winkels nog voor de zomer toegang krijgen tot de huismerkproducten van Carrefour. Daarnaast laat Electra Consumer Products ook weten dat het alle bestaande winkels over de komende 3 jaar wil omtoveren tot Carrefour-winkels en dat het er ook nog nieuwe wil openen. De overeenkomst die gesloten is zou geldig zijn voor 20 jaar, met de mogelijkheid om ze nadien nog eens 20 jaar te verlengen. 

LEESTIP >>> Mooie winstgroei voor Carrefour

"Carrefour brengt een langverwachte verandering in de winkelervaring van de Israëlische consument, evenals een uitgebreid assortiment producten dat een nieuw prijsniveau op de lokale markt zal bepalen”, reageert Amit Zeev, CEO bij Yenot Bitan. “De intrede van Carrefour in Israël met Yenot Bitan zal de regels van het spel veranderen en ons een echt concurrentievoordeel opleveren. De verandering die wij brengen zal in elk huishouden voelbaar zijn en zal een echte oplossing bieden voor het leven dat alsmaar duurder wordt in Israël".

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.