ENJO - Q4 Banner

Amazing jewelry Franchise wil uitblinken op de Belgische en Franse markt

Na een grote bijdrage aan het Europees succesverhaal van Pandora shops en Endless Jewelry lanceerde de Deen Jesper Nielsen een nieuw juwelen concept die de traditionele juwelen sector danig zal vernieuwen.

Hij noemde het wel uitgedokterde concept Amazing jewelry. Tijdens de conceptualisatie heeft Jesper inspiratie opgedaan bij het management team van Zara (prijssetting) maar ook bij Abercrombie & Fitch als bij Victoria secrets voor de uitstraling. Het doelpubliek van Amazing is gelijkaardig aan deze drie leiders in de retail : de millenials tussen 18 en 30 jaar, namelijk de doelgroep die (te) weinig aanbod heeft in de juwelen sector.

Door alle tussenpersonen uit te schakelen en rechtsreeks van de productie in de winkels te leveren kan Amazing als echte prijsbreker fijne juwelen in massief zilver aanbieden die gevoelig goedkoper zijn dan wat momenteel op de retail markt verkocht wordt, dit tussen de 10 en de 100 €.

Expansie plannen voor België
Het jonge concept, dat pas sinds de zomer van 2016 zijn deuren opende van de flagshipstore in Kopenhagen telt momenteel reeds meer dan 25 shops verspreid over Europa, China en het Midden Oosten. Tegen eind dit jaar zullen alle Europese landen via franchise shops openen en we verwachten een 100 tal winkels te hebben geopend tegen begin 2018.

In België opent binnenkort een eerste flagshipstore en worden momenteel franchisenemers gerekruteerd. Van deze franchisenemers vereisen we een goede retail ervaring en vooral de wil om te ondernemen en mee te stappen in een jong en vibrant concept die het potentieel heeft om wereldwijde marktleider te worden in de betaalbare juwelen branche.

Meer info omtrent Amazing Jewelry in België


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis