De markt is veranderd. Daar past een andere oplossing bij. Dat scheelt tijd, gemak en geld volgens directeur World Options Dirk Kruisinga: “Bij World Options heeft de cliënt één contactpersoon en het systeem selecteert de meest optimale wijze van verzending. Meer gemak tegen minder kosten”, aldus franchisegever Dirk Kruisinga. “De afgelopen vijf jaar zijn wij steeds gegroeid maar nu is mede door corona een extra versnelling ingezet”.

Volgens Kruisinga stappen steeds meer bedrijven over omdat bij iedere verzending weer een andere ideale oplossing past, afhankelijk van bestemming, de waarde omvang, urgentie en gewicht. “Praktijk is dat veel bedrijven alles laten verzorgen door DHL of PostNL. Alles neerleggen bij één verzender betekent niet alleen extra verzendkosten, maar kan ook forse vertraging opleveren. Steeds meer bedrijven komen daar nu achter en stappen over op onze service.”

LEESTIP >>> World Options legt focus op B2B en E-commerce

Een interessante groeimarkt voor World Options is de toename van het aantal webshops. Voor de meeste van deze webshops is het niet efficiënt om zelf de warehousing en handling te verzorgen. Dit kan World Options overnemen. Kruisinga: “Fulfilment is inderdaad een sterk groeiende activiteit van ons. Het sluit precies aan op onze core business.”

Om aan de vraag uit de markt te voldoen zoekt World Options nog voor diverse regios naar ondernemers.

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.